Monday, February 28, 2011

Niculae Pestera si semintele gresite


Dupa alta noapte dormita in autobuzul cu paturi “executive”, am ajuns in capitala vinului, la poalele Anzilor, pe langa Aconcagua. Un oras in desert, simpatic care “aduce a Sibiu cand este canicula” - dupa Domnishoara Pusha, oricand gata sa te ajute cu o analogie sau o pilda din lunga-i si plina-i de suferinta experienta de viata.

La Mendoza – frumos da’ cald, maica. De caldura am urcat la Uspallatta, un orasel micutz la 2000 m, unde am mers cu bicicleta pana la muntele cu 7 culori cu limba de-un cot, si m-am tuns aproape chel cand m-a luat delirul de altitudine. Dra Pusha a stat la benzinarie la Potrerillos si a mancat gogosi cu dulce de leche si alfajoare pana i s-a aplecat. Evident a dat vina pe ei (“untura nu era bio”)
La muntele-n sapte culori

Uspallatta, cu Aconcagua pe fundal
una panoramica

Dar, chiar si la 2000 m altitudine, am gasit si cateva lucruri care au bucurat-o nespus pe sensibila Dra Pusha:
Leacuri naturiste, cu greu am scos-o pe Dra Pusha din magazin, era sa ratam autobuzul ! Cauta ceai de respiratie sau creasta cocosului
Marfa de export, la liber !!!

Mendoza este un oras modern, aproape orice hotel sau restaurant este dotat cu echipamente Wi-Fi de ultima generatie. E drept ca doar foarte putine sunt si conectate la Internet, dar in mod clar Mendoza priveste catre viitor cu un amestec de incredere si strabism.

Alte poze din zona:

No comments:

Post a Comment