Friday, February 11, 2011

Doua chile de santiago


Credeam ca argentinienii din Buenos Aires sunt cei mai simpatici oameni pe care i-am intalnit. Pana sa ma duc la o terasa din Santiago de Chile unde oamenii erau chiar mai prietenosi ! Dupa ce am notat mai multe numere de telefon, am aflat ca acelea sunt cafenele de homosenzuali. Oy caramba !

Dracuie de mama focului Dra Pusha pe aici, cand vede baieti cu cercel prin nas, "r'atzi ai dracu ce sunteti porci cu belciuge ?" Santiago de Chile ii seamana cu Berceniul inainte sa fie construit.


Chile este mai dezvoltat decat restul tarilor sud-americane, din cauza ca apa din ocean e mai rece si mai ales a programului european :”Chile: din noroi in Hummer doi

Simbol al modernitatii, am gasit in sfarsit un KFC, primul din America de Sud. Am comandat un meniu de aripioare picante, cam lungi si atzoase, pana am aflat ca C-ul din KFC vine de fapt de la Condor. Si Fanta era de masline. Muy rico !!!


In alta ordine de idei, am fost la skydiving intr-o zona super simpatica, iata avionul cu care am fost si un filmuletz cu saltul ! preferabil cu sonor : Skydiving Chile Abuzescu


Avion artizanal, facut de amatori si testat la un orfelinat de copii cu probleme de coordonare motorie. Nu corespunde cu nici o norma industriala, dar poate urca la 5500 de metri !

Cateva amintiri din Santiago de Chile:

 Cat e buchetul acela de calutzi ? 

Bar de zi Incash. De la stanga la dreapta: Mama lui Vlad Tzepesh, Soarele, si Vladutz


Perdea de Pascani bio

O fosila de pionier precolumbian, foarte bine conservata

Imaculata Geta, zeita telecomunicatiilor

No comments:

Post a Comment