Tuesday, February 22, 2011

Tribute bands


Pana de curand, in Argentina nu prea ajungeau trupe mari de rock, asa ca au aparut nenumarate “tribute bands”, care canta exclusiv cantece din repertoriul unei trupe, se imbraca la fel, fac totul la fel ca si idolii lor (mai putin sinuciderile, moartea sau succesul). Am vazut mai multe afise cu tribute Pink Floyd (trupa Ummagumma), Led Zeppelin( Whole Lotta Rock), Ovidiu Komornyk / Marcel Pavel (Fagoto 1 si 2), Margareta Paslaru – pe astia i-a descoperit Dra Pusha evident, dupa ce a intors pe dos internetul.
Chiar si Lionel Messi a facut o trupa tribute dupa Oasis (si chiar e adevarat, am citit pe internet !). De fapt tot ce scriu eu e adevarat, ca doar am si poze cu ele !

Cel mai tare mi s-a parut grupul “The Beats”, care canta dupa Beatles, si pe care afisul ii descria ca fiind “inimitabili”. Te lasa pe ganduri.
Cea mai originala trupa tribute Beatles ! Oy cabron !

Si acum, fara nici o legatura, cum v-ati obisnuit, imaginea zilei de pe un insecticid:
Versiunea argentiniana la "I kill you till you die" - Las mata bien muertas (pe insecte)
Va pup cu respect

No comments:

Post a Comment