Sunday, February 6, 2011

Limba Spaniola si cimitirul Recoleta

Dupa 3-4 saptamani aici, am inceput sa trec dincolo de spaniola invatata din cartzi, si chiar daca nu zic o vorba, ma inteleg cu ei din priviri in spaniola. Oricum, ce am invatat cu metoda Madrigal nu mi-e foarte util – propozitiile gen “Maimutza este uda in sertar”, “Yo no soy marinero, soy capitan !” sau “Ma delecteaza sa ascult muzica la fonograf” nu ma ajutau foarte mult. 
M-ar fi ajutat mai mult ceva de genul "Porcul asta de llama m-a scuipat" sau "E de mult deschis iaurtul asta ? Opriti va rog autobuzul langa niste tufishuri."

Intre timp am aflat ca in spaniola are multe radacini comune cu graiul de sef de scara din Romania, de exemplu aici nu e ridicol sa zici Propietar si Femenin; cel mai dragutz e ca nu au fost in stare sa importe corect cuvantul crocodil si-i zic cocodril, ca suna mai simpatic si inseamna tot aia.

In alta ordine de idei, iata cateva poze din faimosul cimitir Recoleta, care demonstreaza ca in Buenos Aires, poate fi mai scump sa mori decat sa traiesti. 

Mormant cu use de birou... sau invers ?

 Dra Pusha: "Seamana leit cu Dl. Slavescu, sef de sala la restaurantul Carpati din Caciulata. Dzeu sa-l ierte, ca mult ii placea sa se simte bine"

 Omu' sta pe scaun la umbra, cu spatele la juma'de nevasta batuta-n cap de soare


 Luis Angel, surprins de sculptor in halat de baie si botine de dama


Mie sa-mi faceti un mormant care sa iti vina sa te duci inauntru

 Sicrie de competitie


 "Am gasit locuri decat la peluza"

Restul pozelor:
https://picasaweb.google.com/alexstania/Recoleta?authkey=Gv1sRgCJO8zbfenOWSBA#

Va salut cu respecte !

2 comments: