Monday, January 21, 2013

Transpiratzii din Caraibe


Am zis ca nu se mai poate, toti natafletzii comanda chestii pe Amazon numa' eu si Dra Pusha nu ? Asa ca m-am gandit sa ma duc direct acolo sa le arat cine e comandantu' suprem.

Monumentul surferului anonim, care s-a crificat
Seamana cu Mahmudia in luna Noiembrie, dupa Dra Pusha

dupa cum ne-a zis pilotul in avion cand am ajuns, "In Manaus the weather is broken"

Somn pre-marcat pentru feliere

Din ciclul "Prin jungla cu umbrela": Chinezu' de Amazon.
camase alba, pantaloni de treling, sandale tip "tataie" si moaca tip Ponta.

Si cateva imagini de la ultima parada a modei a lui Botezatu pe tema "Barbatul modern, intre salbaticie si rafinament" organizata in jungla:
tema ploii pune in valoare o masculinitate plina de sensibilitate. sau nu ?
 Dupa al treilea crocodil prima  la dreapta ?


Dupa acest defileu de moda mi-a scris un baiat din Sao Paulo care ma ajutase sa ajung de la autobaza la hostelul meu. Cum ca as fi " Beautiful and tasty" (traiasca google translate !) si "cand ma intorc in Sao Paulo?". In portugheza tasty ar fi "gostoso" si m-a cam pus pe ganduri...

Problema e ca de la "gustos" pana la "crocant" e doar un pas... Dar nu vreau sa dezvolt aici.

Am incercat sa comand ceva pe Amazon, dar nu m-a ascultat niciun animal, asa ca am tras niste poze. In afara de asta, am tinut in mana un pui de caiman prins de ghidul nostru, foarte simpatic ! Avea o piele foarte fina, o senzatie de posheta Louis Vuitton, si o privire de animal de Prada.

Confluenta dintre Amazon (poluat cu zinc si garoto) si Rio Negro (poluat cu fier si caca de croco). Nu, ala deschis la culoare nu este Rio Negro.
Discoteca de Amazon cu manele tip Adriano Garoto Maravilha. Copiii sunt agatzati in cui ca sa nu-i fure caimanii.



La capitolul "Foaie Verde" brazilienii stau foarte bine.

Detreci codrii de arama...

Rambo de la Focshani



Gata frate !
Vom reveni cu vesti din patria capitalismului salbatic si a mutrei de middle manager cu sperantze-n viitor:

Singurul loc in care poti sa-ti cumperi o cutie care rade la glumele tale jenante sau te aplauda frenetic:

http://www.skymall.com/shopping/detail.htm?pid=203075021&c=10441

Doar o deschizi, si-ti repara self-esteemul imediat !

va pupam si eu si Dra Pusha care e bucuroasa ca a revenit la dushuri cu apa calda, incolora si minodora.

Si, pentru cei care vor si poze frumoase, iata un montaj literar-artistic-coregrafic din toata excursia. Puneti full screen ca nu va doare mausu'

https://plus.google.com/photos/111583357203911271825/albums/5836070465611740033


No comments:

Post a Comment