Saturday, November 16, 2013

Hipsterie colectiva

Dar va rog, nu va deranjati...

Ma tot impunge Dra Pusha sa va mai luminez cultura, ca au secat scrisorile la adresa redactiei si i se usuca pasta de pix roshu daca e nefolosit. Asa ca sa mai povestim ce mai este prin America.

Poate mai va amintiti dintr-o lectie anterioara despre marea inventie americana - Zero Partial. Era vorba de masinile Subaru care sunt "partial zero emission vehicle". Daca nu va amintiti, e tot aia.
Inteleg eu, o parte din zero a fost luata de Subaru America. Dar... unde este restul de nimic ? Nu putea sa dispara asa fara urme. Asa ca am scotocit magazinele cu fundul in sus si... ce-am gasit ?
Unde era restul de nimic ?
Din investigatiile mele preliminare, ca sa poata produce noul TOTAL ZERO, cei de la Red Bull au avut nevoie de restul de nimic care ramasese de la Subaru. Problema e ca l-au consumat pe tot - asa cum se deduce din titlu. Deci nu mai cautati, ca s-a dat tot. E clar ? Scoateti o foae de hartie.

Daca tot suntem la capitolul marketing, trebuie mentionat ca exista doua categorii de produse la magazin. De exemplu, la sosul de rosii ai versiunea normala si versiunea "Made with Real Tomatoes"; branza este normala si branza "Made with Real Milk"; la randul lor, macaroane cu branza si cele "Made with Real Cheese".
Dupa cum vedeti, ne permitem versiunea de lux (dar numai in week-end)
Pe undeva, trezeste nostalgia vremurilor cand se preciza "Avem cafea naturala" - "Ce vremuri bune", suspina Dra Pusha.

In episodul urmator veti afla ca orice rahat se poate vinde, daca-i dai un nume cu consonanta franceza si il asociezi cu un lifestyle de viatza pe care consumatorul si-l imagineaza in capul sau sec. Pe scurt, cum sa exploatezi snobismul meselor populare.

Pana atunci, Scrofita Rosie si Fred Abuzescu va saluta respectuos.

No comments:

Post a Comment