Monday, January 14, 2013

Toyotzei cu lapte


We will Rachiu.

Dupa cum stiti, primul lucru pe care il inveti la scoala post-liceala de iscoade de lux este sa arati ca un localnic. Raportez cu respect ca am executat. Dupa 2 saptamani de kite sunt asa de bronzat incat lumea ma intreaba pe strada sau la supermarket chestii de stilul:
"Taratata fash prazer Garoto gran brigadeiro poltrona ?"

Si alte chestii care suna pe putzin la fel de amuzant. Eu le zic "Garoto, mas o menos gostoso" si ma lasa-n pace.

Ce-i drept, sa arati a brazilian are avantaje: cand ma uit urat la cate un turist, vine speriat si imi da portofelul, aparatul foto si ma roaga sa-i las viatza si cardul cu poze. Asa-i invata in ghidurile de calatorie, sa nu se impotriveasca ca folosim armamentul din dotare.

Am mai adunat si informatii esentiale despre societatea braziliana, dupa cum reiese mai jos:

 Dupa cum se vede, persoanele cu fundul mare au prioritate in fata gestantelor cu fuste scurte

 Idosos (uratzii ?) inainte de gestante, lactante si persoane cu copii care umbla de colo-colo.                          Doamna, sunteti gestanta sau lactanta ?

Este WC-ul tau si faci xixi in el conform schemei, te lasi pe spate
Cu hartia igienica Fofopel si Fofinho, senzatia de catifelare incepe deja din magazin ! Cu asa nume, iti vine sa le mananci nu altceva.

Nu mi-e clar daca sunt sa te joci cu ele sau de-ale gurii... dar ieftin !
Sa nu ziceti ca nu pun si poze frumoase ! Salvador de Bahia

Te uiti ca matza-n Outlook

Frank Zappacila











No comments:

Post a Comment