Tuesday, January 15, 2013

Acum, cu pana la 100% mai mult nimic


Dupa cum zice Dra Pusha, portugheza seamana leit cu limba romana, doar ca e cu alte cuvinte.

Ne-am intors "la noi in America" sa-i invatz pe chinezi sa-si zica "Bre" unul altuia.

Dar efectele camuflajului in baiat de lumea a treia continua: eram azi in avion langa o clona mexicana ratata de Dra Pusha, imbracata in trening roz, si cand a venit stewardesa sa ne intrebe ce vrem de baut ma intreaba babeta (in spaniola) ceva de genul "ce zice asta ?" I-am tradus si a comandat o aputza (aguita). Ursuza babeta, dar te intrebi ce-i in capu oamenilor.

Din ciclul "consumatorul este un bou", va amintiti de produsele de curatenie care omoara "pana la 100% din microbi".
In caz ca-si facea cineva griji ca trece peste 100%.
Sau cremele care iti fac tenul "cu pana la 43.5 % mai gigea"

Totusi, fara nici o legatura aparenta, iata produsul brazilian chuchu:
Aveti ceva ieftin si bun ? "Ciuciu".
Ciuciu mini, acelasi legendar ciuciu, acum cu pana la 100% mai ciuciu !

Mi-am organizat o "Nasterea Domnului" in direct, in curte. Pe langa asta, SMS-urile trimise la toata agenda cu "Fie ca sfintele sarbatori... sa va deie... loav-ar..." arata ridicol
"Un popor civilizat isi spala mileurile o data pe luna" - apreciaza Dra Pusha

O parcare populara neasfaltata, dar faci dush gratis !


Inghetata ca pe vremuri in Recife! Dra Pusha a remarcat cu finete ca, desi cupa si continutul corespund, ar fi fost frumos sa fie din inox ca la noi la cofetarie.

Nu stiu ce inseamna dar mi s-a parut simpatic, cu savoare de gaina suava

In Brazilia brichetele nu sunt inca wireless -trebuiesc conectate la retzeaua de gaz

Expresia zilei:

Estao huhurezado = nu am dormit bine azi noapte

Cateva imagini de pe Copacabana intr-o zi cu valuri enorme:
https://plus.google.com/photos/111583357203911271825/albums/5834013663198945233?authkey=CLjX8-ixo6u97AE


No comments:

Post a Comment