Monday, September 17, 2012

The bread of God




Ia stai jos si sa vezi ce mi se intampla deunazi… sa mai zica cineva ca nu e tzara tuturor prostibilitatilor. Si chiar nu e fictiune, e real !

Tocmai stateam si curgetam ce frumos e in America asta a noastra si cum si-au dat ei seama primii ca "90% fat free" e mai sanatos decat "10% fat", cand ma suna un cetatean pe limba lor.

Zice: Fii atent, ca Dumnezeu mi-a zis sa te sun !
 Ba da-ma dreacu !” zic  eu (in sinea mea, ca nu-i frumos)
Continua cetateanul:
“Da ! Mi-a zis Gizas ca sa te sun repede, ca poate astepti un miracol, de exemplu unul financiar.”
Pe scurt, cica i-a spus Dzeu ca toti sunt acolo, ca numai eu lipsesc, si sa ma duc repejor. Am incercat sa-i explic ca sunt chiar toti acolo, ca si Dra Pusha e in gradina. Dar era un cetatean inregistrat, nu statea dupa mine sa-i explic.   

Asa ca. Daca voiam un miracol financiar, trebuia sa apas tasta 0 (pentru sanatate, tasta 1). Dra Pusha isi dorea un miracol sentimental, dar nu era optiunea asta… asa ca l-am dracuit pe preotul automat si i-am inchis in nas.

Sa mai zica cineva ceva rau de America, unde izbashirea de pacate se face prin tele-marketing ! Se pare ca te poti spovedi online, de altfel, daca ai Mastercard. Eu mai pacatuiesc, sa se adune, si astept reducerile.

haleluia

5 comments:

  1. Funny as always(and a great way to procrastinate writing an essay that is due at 6am...)!:) Write more often! :D

    ReplyDelete
  2. Tele-preotii astia ar putea sa targeteze cu succes Romania ca piata emergenta. Infrastructura de fibra optica e de calitate, asa ca ar putea sa treaca de la simple confesiuni textuale la video-nunti, botezuri, parastase.
    Eventual pachet premium de upload automat pe facebook, sa nu mai stea amaratul de roman pe net, sa se chinuie ore-ntregi sa faca upload la pozele si filmele cu plodul.
    Singurul dezavantaj pe care-l vad ar fi ca nu-l poti chema pe tele-preot la masa de dupa decernarea tele-sfintzeniei.

    ReplyDelete
  3. Pai vezi ca dupa Craciun totul e 50% off, cred ca si miracolele. Sau daca pacatuiesti mai repede, ai reduceri la Cyber Monday, luni dupa Thanksgiving; da' cred ca nu poti sa te spovedesti decit onlain...

    ReplyDelete
  4. thanksghiving e in curand sau a fost ?

    ReplyDelete
  5. Eu cred ca tanksgiving e atunci cand trebe sa te multumesti cu indiferent cine ti-o trage... ai putea sa o intrebi pe madam Pusha ca ea le are cu interpretarile astea in stil americanesc. Si pune mana si mai scrie ca te-ai cam lasat pe tanjala. Nu te mai abtine...

    ReplyDelete