Wednesday, September 19, 2012

Chicken Iordanescu



Vere,

Voi stiti foarte bine de ce m-a chemat America sa viu: ca sa dezleg marile enigme ale umanitatii. Gen:
-         -  cum unificam teoria relativitatii cu mecanica cuantica fara sa-si dea seama ?
-         -  cine a inventat iubirea si ce incerca sa faca in acel moment ?
si mai ales:
-          - De unde vin ouale pentru “egg-less egg salad”?


Ei bine, azi  cautam prin supermarket ceva comestibil, cand am descoperit pe un raft o fosila de pui tras (n-am inteles de ce l-au tras). Dar cand m-am uitat mai cu atentie, am vazut ca nu era un pui de zi cu zi, era un pui chicken-less !
Faimosul Puiu Chicken-less tras

Concluzia este evidenta, ouale egg-less sunt ouate de catre gainile chicken-less!

Cand mi-am dat seama de descoperire… “I was like… WOW…”, cum zice lumea pe aici, ca daca nu te entuziasmezi constant, n-ai facut nimic.
Cu ocazia asta mi-am gasit si subiectul la lucrarea de diploma: “Cine a fost mai intai, oul eggless sau gaina chickenless? Un studiu in roz.”

Acum, a propos de pui chicken-less, am aflat “on my skin” ca nu stii cu adevarat ce inseamna junk food pana nu mergi la KFC in Statele Unite… Pai KFC-ul de la noi este super rafinament culinar in comparatie.
Nu cred ca puiul ala a vazut lumina zilei, a zis vreodata “Mama” sau a stat in doua picioare. Groaznic, l-a blestemat pe colonel Dra Pusha pe skype doua zile cu vecinele de scara.

Pui-less-ul meu

1 comment:

  1. asa se intampla cand tragi prea mult puiul, devine pui-less

    ReplyDelete