Saturday, March 19, 2011

La noi in America


Sa va “abdatez” cu ce s-a mai intamplat !


Intr-un final, la insistentele Drei Pusha, ne-am intors “la noi in America” dupa cum spune ea, inainte de termenul prevazut. E putin neasteptat, caci inainte de a veni aici nu pierdea nici cea mai mica ocazie sa-i blesteme cu placere pe americani, “neamul cel mai timpit dupa lume”. Dar dupa ce a descoperit Amazon-ul si comandatul online, se simte (pe Internet) ca acasa si atitudinea ei s-a schimbat radical. Continua sa-i blesteme, dar mai selectiv.

Ce-i drept, presupun ca se saturase si ea de 2 luni de aruncat hartia igienica la cosul de gunoi (ca se infunda buda daca nu), de dormit 8 in camera ca la armata si de baut Fanta de omizi. Asta ultima poate parea exagerata, dar vine direct de la Dra Pusha, ea e absolut sigura ca a baut Fanta de omizi cand am fost in Honduras. Mi-e un pic teama, nu stiu cum sa-i explic ca nu am fost in Honduras.

Ce-i drept ca nici pentru slujitorul dvs Abuzescu nu a fost usor, pentru ca Dra Pusha a descoperit in timp placerea de a calatori de nebuna prin lumea larga, si ma obliga sa fac rezervare numai la hosteluri care aveau televizor prin cablu sa se uite toata ziua la Travel Channel in timp ce eu ma duceam sa bat campii.

Dupa cum subliniam, Drei Pusha ii era foarte dor sa mai comande ceva din tara unde se gaseste orice, si in cantitati mari. Nici nu aterizasem bine si comandase deja din revista Skymall din avion o bijuterie foarte originala, faimoasa Bratara cu cele 10 Porunci


Din pacate, imediat ce am aterizat la Los Angeles, a vazut la altcineva o bratara similara, doar ca era cu 12 Porunci! A incercat repede sa o returneze pe aia cu 10, dar avionul plecase deja…

California nu are nimic de invidiat ca frumusete tarilor sud-americane; ce-i drept ca saracia nu este atat de bine pusa in valoare, dar gasesti totusi lucruri demne de pus la gazeta de perete:
Dupa toamna in Argentina, primavara in California !
Carmel by the sea

In afara de asta, am fost la sky-diving la Monterey:
Beechcraft King Air, un avion care urca la 5500 m in 10 minute !
Monterey Bay
Din parasuta; jos se vede teren de curse cu masini
Restul pozelor din nordul Californiei:

Traiasca ai nostri !

1 comment: