Monday, December 9, 2013

Porcii spatiali au dat iama in lanul de stratosfecla

 Cu ocazia datinilor geto-dacice de Thanksgiving, voiam sa va scriu un mesaj in clasicul stil:
"Fie ca... sfanta zi de Black Friday sa va umple sufletele de bucurie si cosurile de reduceri de 80% in tot magazinul, totul trebuie sa zboare !"
Dar am plecat sa mai iscodesc un regat foarte interesant din America, numit Texas, si acolo internetul se face inca prin centralista care te suna la 3 noaptea sa te intrebe daca accepti un e-mail interurban cu taxa inversa. Asa ca am asteptat sa revin la noi in California.

Locuitorii Texasului se numesc Jose si au mustata pana corbului. Foarte simpatici, am gasit chiar unii care o rupeau pe engleza. Isi petrec viata incercand sa plateasca datoriile pe care si le fac cumparand niste cotetze din lemn foarte frumoase (am inteles ca ele se numesc ceva gen Maihaus-uri - ceva expresie intraductibila americana). Dra Pusha zice cu intelepciune ca Texasul e ca un fel de Oltenia, de unde s-au tras majoritatea elitelor semi-intelectuale ale Americii gen familia Bush.

Dar nu despre asta voiam sa va zic. Tot din categoria "marketingul te face din vorbe":

 
Versiunea americana de iaurt "Fara numar"

Daca va e frica de dentist - anestezie generala !

In afara de asta, am mai vazut niste afise simpatice:
"There is only one Biosphere 2 !" - despre ceva universitate in Tucson, Arizona


Macar sunt cinstiti.
 Dar am descoperit ceva foarte interesant: era o tanti care citea o carte numita "Followership". Am intrebat-o daca e pentru cei care si-au pierdut speranta, dar nu a prins ironia si mi-a explicat ce util e ca te invata sa urmezi un leader, etc. Am sugerat ca ortografia corecta ar fi cu sheep si am plecat inainte sa cheme politia.

Dar va mai zic eu de asta, ca de fapt e un intreg domeniu ! data viitoare va povestesc si de ce am venit aici - sa fac un start-up high-tech in Silicon Valley (o covrigarie pentru angajatii de la Google).

Pitulice, over

No comments:

Post a Comment