Monday, November 23, 2009

Tradare ! Vaishamar !

Oshtenii mei si alti nestematzi,

Cred ca ati stat toti cu gura la suflet, ca ce s-a intamplat cu iscoada voastra preferata, daca l-au prins turcii si i-au facut ochii la tigae, sau daca l-a muscat Eugen, balaurul financiar-contabil (si de gestiune) pana a murit. Raspunsul este “Dimpacate...”. Am fost tradat, vandut, schingiuit, ucis de moarte buna. Hauevar… Fred Abuzescu doesn’t let himself with one, with two.

Daca mai tineti minte filmele cu Vandam sau cu Stallone, la inceput ia batae de la mustaciosu ala, si dup-aia isi aminteste cind il invatza pe el maestrul cu parul alb, revine si-i bate pe toti ca pe mochete. Exact astea s-a intimplat cu preaumila voastra iscoada, in afara de partea cu revenitul, mocheta sau maestrul.

Dar sa incalecam pe-o sha si sa povestim ashea: Iscodeam necontenit prin cetatea Manatan, cu voinicii mei indieni, in cautare de snoave, pilde, proverbe si zicatori care ne-ar putea ajuta sa-l rapunem pe Eugen. Pe scurt, faceam un market research.
De fapt, trebuie sa va povestesc mai intai de unde i-am gasit pe neinfricatii mei subcontractori indieni (ca sa nu le zic slugs ca se supara). Am organizat cu viclenie un divan, in care le-am prezentat in Pauerpoint cum am fost eu recrutat, calit si antrenat (de la varsta de 3 ani) intr-o organizatie oculta atat de napraznica incat Ku-Klux-Klanul si Francmasoneria Mondiala se uita la ea cum se uita caprioara la My Spacebook.

- Stiti cum se cheama aceasta organizatie de care tremura toate mamele din Romania ? intreba Fred Abuzescu, sumbru si amenintator.
Pieile rosii/maro dadura din cap, cu ochii tristi de catzel batut din greseala. Fred ingusta ochii, dur si calculat. Linistea devenise aproape insuportabila. Pe strada, un menestrel incepu sa fredoneze “Strajeri in noapte” al lui Frank Sinatra.
...
- The infamous... FALCONS OF THE MOTHERLAND ! tuna Fred brusc dupa 5 minute, trezind jumatate din indieni care adormisera.
- Falcons of the Motherland… give it to the devil of work ! murmurara ei, tremurand de emotie in timp ce se ridicau de pe jos.

Stiu ca am fost brutal cu sufletele lor pacatoase, dar este pentru o cauza buna… Sa fii inrolat in faimoasa organizatie terorist-folclorica inca din gradinitza... brusc, Raj Kappur, Stallone, Vandam si Schwarzenegger incep sa semene cu Capra cu Trei Pitici.

In sfarsit, lasand scenariul si regia (Sergiu Nicolaescu) la o parte, mi-au jurat toti supunere pana la moarte (in afara de micutzul Sanjeev Gupta care iesise pana la veceu), si am inceput sa ne jucam de-a cauboii si indienii (nu ma intrebati cine in ce rol).

Dar sa reluam firul narativ. Incercam sa intelegem cite soiuri de slugi carora compania le da Blackberry (in the mouth) exista in Niuorc, si tocmai ajunsesem la o diferentiere epistemologica clara intre:
- Nevolnici (unwillingers)
- Netrebnici (unjobbers)
- Nevrednici (softworkers)
- Nemernici (Parcel Mavel)
- Neghiobi (unghiobbers)

Obosit dar multumit de rezultat, doar pentru cateva secunde, le-am zis la voinicii mei indieni “Keep me of six” si am atzipit. Cind m-am trezit, eram legat de un scaun de schingiuire, si un calau turc, care-si zice Dr. Shotae, ascutea niste lasere inrosite in foc cu intentia vadita sa mi le infiga in ochi !!!
M-am opintit, dar eram ferecat bine si nu am putut face nimic. Am zbierat dupa indienii mei fidei pana la moarte, dar era o emisiune cu maimutze la televizor si nu s-au deranjat ! Turcul Shotae radea, zicea, Ghiaure, iti scot eu miopia din cap !!! Hagi, Gica Popescu !
A purces sa-mi scoata lumina ochilor de pe retina cu laserele inrosite, dar s-a taiat curentul si i-a terminat cu o razatoare de brinza, dupa care m-a aruncat in strada, orb si dezarmat. Am alergat orbete prin Niuorc 4 zile si nopti, am bajbait mii de slugi pana sa ajung la han, unde ma astepta tovarasul meu.

Mi-a spus ca trebuie sa ma trimeata in America, taramul minunilor, sa-mi recapat lumina ochilor, si ca voi reveni dupa aceea la Niuorc cu ochi noi de vultur, ca sa ma intalnesc cu Oracolul care imi va spune cum sa fac, si vom invinge Febra Financiara impreuna. Sau... Criza Porcina ? Uatevar.

Acum am reusit sa scap din cetatea blestemata si sunt in America, o imparatzie cu totul si cu totul de clestar, unde orice este nu doar posibil, ci chiar obligatoriu ! Mananc in fiecare zi Eggless Egg Salad si alte bucate de soi(a), si ma pregatesc pentru intalnirea cu Oracolul si lupta cu balaurul Eugen si brokerii lui fanatici. Cetatea Niuorc are sharmecul ei, dar nu este chiar atat de frumos ca in America.

Al. Vostru si Fred A.

No comments:

Post a Comment